Declarație de Confidențialitate (UE)

This privacy statement was last updated on ianuarie 6, 2023 and applies to citizens and legal permanent residents of the European Economic Area and Switzerland.

În această Declarație de confidențialitate, vom explica ce facem cu datele pe care le obținem despre tine prin intermediul https://premier-tavan.ro. Își recomandăm să citești cu atenție această declarație. În procesarea noastră respectăm cerințele legislației privind confidențialitatea. Asta înseamnă, printre altele, că:

  • declarăm în mod clar scopurile pentru care prelucrăm datele cu caracter personal. Facem acest lucru prin intermediul acestei declarații de confidențialitate;
  • ne propunem să ne limităm colectarea de date cu caracter personal doar la datele cu caracter personal solicitate în scopuri legitime;
  • în situațiile care necesită consimțământul pentru prelucrarea datelor personale, mai întâi solicităm consimțământul tău explicit pentru prelucrarea datelor tale personale;
  • luăm măsuri de securitate adecvate pentru a îți proteja datele cu caracter personal și, de asemenea, le solicităm părților care procesează datele cu caracter personal în numele nostru;
  • îți respectăm dreptul de a accesa datele tale personale sau de a le corecta sau șterge, la cererea ta.

Dacă ai întrebări sau dorești să știi exact ce date păstrăm despre tine, te rugăm să ne contactezi.

1. Scop, date și perioada de păstrare

Este posibil să colectăm sau să primim informații personale pentru mai multe scopuri legate de operațiunile noastre comerciale, care pot include următoarele: (clic pentru a extinde) 

2. Cookie-uri

Site-ul nostru web folosește cookie-uri. Pentru mai multe informații despre cookie-uri, te rugăm să consulți Politica privind cookie-urile

Am încheiat un Acord de prelucrare a datelor cu Google.

Google nu poate utiliza datele pentru alte servicii Google.

Includerea adreselor IP complete este blocată de noi.

3. Securitate

Suntem dedicați securității datelor cu caracter personal. Luăm măsurile de securitate adecvate pentru a limita abuzul și accesul neautorizat la datele cu caracter personal. Astfel, ne asigurăm că numai persoanele necesare au acces la datele tale, că accesul la date este protejat și că măsurile noastre de securitate sunt revizuite în mod regulat.

4. Site-uri ale unor terțe părți

Această declarație de confidențialitate nu se aplică site-urilor unor terțe părți conectate prin linkuri pe site-ul nostru. Nu putem garanta că aceste terțe părți îți gestionează datele cu caracter personal într-un mod corect sau sigur. Îți recomandăm să citești declarațiile de confidențialitate ale acestor site-uri înainte de a le utiliza.

5. Modificări la această Declarație de confidențialitate

Ne rezervăm dreptul de a aduce modificări acestei Declarații de confidențialitate. Este recomandat să consulți în mod regulat această Declarație de confidențialitate, pentru a fi la curent cu orice modificare. În plus, te vom informa activ ori de câte ori este posibil.

6. Accesarea și modificarea datelor tale

Dacă ai întrebări sau dorești să știi exact ce date personale deținem despre tine, te rugăm să ne contactezi. Ne poți contacta folosind informațiile de mai jos. Ai următoarele drepturi:

  • Ai dreptul să știi de ce sunt necesare datele tale personale, ce se va întâmpla cu acestea și cât timp vor fi păstrate.
  • Dreptul de acces: Ai dreptul de a accesa datele tale personale pe care le cunoaștem.
  • Dreptul la rectificare: ai dreptul de a completa, corecta, șterge sau bloca datele tale personale ori de câte ori dorești.
  • Dacă ne dai consimțământul pentru a prelucra datele tale, ai dreptul de a revoca consimțământul respectiv și de a solicita ștergerea datelor personale.
  • Dreptul de a îți transfera datele: ai dreptul de a solicita toate datele tale personale de la operator și de a le transfera în întregime către alt operator.
  • Dreptul de a obiecta: te poți opune prelucrării datelor tale. Respectăm acest lucru, cu excepția cazului în care există motive justificate pentru prelucrare.

Te rugăm să te asiguri că precizezi întotdeauna clar cine ești, astfel încât să fim siguri că nu modificăm sau ștergem niciun fel de date ale unei persoane greșite.

7. Trimiterea unei reclamații

Dacă ai o nemulțumire despre modul în care gestionăm prelucrarea datelor tale cu caracter personal, ori modul în care gestionăm o reclamație cu privire la prleucrarea acestor date, ai dreptul de a depune o reclamație la Autoritatea pentru Protecția Datelor cu Caracter Personal.

8. Date de contact

Premier Tavan Group
Strada Aurel Vlaicu, Iași, România
România
Website: https://premier-tavan.ro
Email: moc.liamg@purgnavatreimerp
Număr de telefon: +40 (747) 374 504

Anexă

WooCommerce

Această manieră de exprimare include elementele de bază privind ce date personale poate colecta, stoca și partaja magazinul tău, precum și cine poate avea acces la aceste date. Informațiile specifice care sunt afișate în magazinul tău vor varia în funcție de ce setări sunt activate și ce module suplimentare sunt folosite. Recomandăm să consulți un avocat când decizi ce informații divulgi în politica ta de confidențialitate.

Colectăm informații despre tine în timpul procesului de finalizare a comenzii în magazinul nostru.

Ce colectăm și stocăm

În timp ce ne vizitezi site-ul, vom urmări:
  • Produse pe care le-ai văzut: vom folosi asta pentru a-ți arăta, de exemplu, produsele pe care le-ai vizualizat recent
  • Locație, adresă IP și tip de navigator: le vom folosi în diverse scopuri, cum ar fi estimarea impozitelor (taxelor) și pentru livrare
  • Adresă de livrare: îți vom cere s-o introduci, astfel putem estima, de exemplu, unde trebuie făcută livrarea înainte să plasezi o comandă și unde să ți-o trimitem!
De asemenea, vom folosi cookie-uri pentru a-ți urmări conținutul coșului în timp ce navighezi pe site-ul nostru.

Notă: poate vrei să dai mai multe detalii despre politica folosirii cookie-urilor și să arăți aici o legătură la secțiunea respectivă.

Când cumperi de la noi, îți vom cere să furnizezi informații, inclusiv numele, adresa de facturare, adresa de livrare, adresa de email, numărul de telefon, cardul de credit/detalii de plată și informații opționale despre cont, cum ar fi numele de utilizator și parola. Vom folosi aceste informații în mai multe scopuri, cum ar fi:
  • Îți trimitem informații despre contul tău și comanda ta
  • Îți răspundem la cereri, inclusiv la rambursări și reclamații
  • Procesăm plățile și prevenim fraudele
  • Îți inițializăm contul pentru magazinul nostru
  • Respectăm toate obligațiile legale pe care le avem, cum ar fi calcularea impozitelor (taxelor)
  • Îmbunătățim ofertele noastre pentru magazin
  • Îți trimitem mesaje de marketing, dacă alegi să le primești
Dacă creezi un cont, îți vom stoca numele, adresa, emailul și numărul de telefon, care vor fi folosite la finalizarea unor comenzi viitoare.În general, stocăm informații despre tine atât timp cât avem nevoie de ele în scopurile pentru care le colectăm și le folosim, dar nu le mai păstrăm în continuare dacă nu suntem obligați din punct de vedere legal. De exemplu, vom stoca informațiile despre comenzi timp de XX ani, în scopuri fiscale și contabile. Ele includ numele, adresa de email și adresele de facturare și de livrare.De asemenea, vom stoca comentarii sau recenzii, dacă alegi să le lași.

Cine are acces din echipa noastră

Membrii echipei noastre au acces la informațiile pe care ni le oferi. De exemplu, atât administratorii cât și managerii de magazine pot accesa:
  • Informații despre comenzi, precum ce s-a cumpărat, când s-a cumpărat și unde au fost trimise cumpărăturile și
  • Informații despre clienți, cum ar fi nume, adresă email și informații despre facturare și livrare.
Membrii echipei noastre au acces la aceste informații pentru a te ajuta să onorezi comenzile, să procesezi rambursările și pentru a-ți oferi suport.

Ce partajăm cu alții

În această secțiune ar trebui să menționezi cu cine partajezi datele și în ce scop. Aici poți include, dar nu se limitează numai la acestea, analitice, marketing, gateway-urile de plată, furnizori pentru livrare și înglobări de la terți.

Partajăm informații cu părți terțe care ne ajută să asigurăm comenzile și să-ți stocăm serviciile; de exemplu -

Plăți

În această secțiune ar trebui să afișezi ce procesoare de plată terțe folosești pentru a accepta plăți în magazinul tău, deoarece ele pot gestiona datele clienților. Am inclus PayPal, ca exemplu, dar ar trebui să-l înlături dacă nu-l folosești și să adaugi altele.

Acceptăm plăți prin PayPal. Când procesăm plățile, unele dintre datele tale vor fi transmise la PayPal, inclusiv informațiile cerute pentru a procesa sau accepta plata, cum ar fi informații despre toate cumpărăturile și total facturare.Te rog vezi Politica de confidențialitate PayPal pentru mai multe detalii.

Contactați-ne acum
pentru a obține o ofertă

Informații de contact